05 October, 2009

5th OcToBeR 2009



Knp eh?bl dtg je Monday..mood utk bekerja agak merosot sedikit...
Tp seriusly..last weekend agak pnt bg aku...dgn kerja di office..assignment aku yg b'lambak ditambah lak ngn nk exam..pergh...tp aku gagahkan diri utk menjadi kuat..
Ya...Aina..u have to b strong!hehe..Last wekend jgk aku smpat menghadiri beberapa buah open house bersama Mr. Ej... sgt enjoy..pnt & mengantuk bl smpai di rumah...erm..this year still bg dt raye kt ank2 mbr bl kami ke rumah mereka..InsyaAllah next year giliran kami lak nk menerima duit raye utk ank kami..hehe(berangan ke ape eh)...bl sampai di rumah bkn trus lh tdo memandangkan msh byk kj yg perlu dibereskan..xpela...aku perlu rajin... ;)

2 comments:

  1. weh..bler ko nak dtg raya kt umah bru aku..?
    leh anak aku jmpa aunty aina yg slalu tmpangkan mama diag kja =D

    ReplyDelete
  2. ha..2la..bl ko blk dsara?
    ahad ari 2 xsmptla..aku de class...
    raye haji la nmpknye..hehe..

    ReplyDelete