20 May, 2010

║ KaWeN sAnE SiNi ║

Bile mule cuti sekolah, mulelah jgk org kawen...berduyong tibaaa...♪♫♀♂....Saya pun xketinggalan..eh..eh....tp bkn saya yg kawen okey...jemputan perkahwinan dr kwn²...xtau mn yg dpt menghadirkan diri...

Ini baru permulaan skool holiday. da ade 2 jemputan...
Pn Feezah..officer baru kt office saya...
6 June 2010 - Ahad - Kajang



Kak Zai..my ex-officemate ms kt KPKT..ms tuh die still sambilan lg..but now da dpt permanent kt c2 jgk..rezeki pengantin baru!
6 June 2010 jgk - Ahad - Kelantan 

Yang ni plak Minah..mbr saya kt Asmatinaja dl..ktrg same dorm...
12 June 2010 - Sabtu - N9

Utusan Raja Sehari - R. Irafizah a.k.a Fifiey...one of my BFF kt Beseri dolu²...pnh g dh umh die kt K. Terengganu ms cuti sem...
13 June 2010 - Ahad - Kuala Terengganu


So skang saya masih lagi dlm proses berfikir yg ms ptt diberi priority..pd saya sume mereka adalah penting..yg plg penting ialah BUDGET..hi²...maklumlah bln ni perbagai perkara yg melibatkan BUDGET saya...semakin hari semakin kurang...

No comments:

Post a Comment