09 November, 2010

║ AkTiViTi KeMaS mEnGeMaS ║

Salam & hye...

Ya Allah...
Rindu betol saya kt blog nih...
Penat mengemas pindah randah blm hilang...
Ditambah penat membersihkan debu kt sini lak...
Erm...
Agaknye last week till this week adalah minggu kemas mengemas pindah memindah se Mesia kot...
Saya - pindah office ke floor yg laen - kemaskini bilik baru yg kecik lagi comey...
Housemate - dapat umh baru - proses mencuci-mengemas-memindah bermule...
Si Die - pindah umah - kemas sgale macam brg...
Blog - pindah jgk ke?kemaskini sudah... inilah hasilnye!

Keadaan bilik baru yg kecil lagi comel sebelum dikemaskini...
Pening gak nk interior design...
Barang melampaui size bilik sebenar...


Bilik yg telah dikemaskini xde...
Sb masih dlm pertimbangan dr sgale aspek...

Sesi kemas-pindah kedua oleh teman serumah...
Menjadi model di laluan master bedroom beliau...
Dah penuh rumah beliau dgn keperluan² asas sbg bakal pengantin baru...
Pasni ko Yat decor umh aku lak eh?

Cerita pindah randah ketiga tiada gambar dlm kotak memori...
Hanya saya yg tau kejadian tue...
hehehe...
*
*
*
*
*
*
Meh kite tinjau sekitar proses pemasangan sesuatu yg da lame diidam²kan...

Proses permulaan...
Mintak maaf pade jiran²...
Terpakse dgr bising drill tuh jp...
Slame ni dorg bsg gak kn?
Kini tibe giliranku..
Hehehe...


Ade supevisor...
Ade pembantu...
Sampai ke hari ni keadaan rumah sebegitu rupe...
Xsmpat nk kemas pape lg...
Penat ooo....

Kepingan kedua yg terakhir...
Nsbla En. Pro yg buat...
Kalau saya...
Harus pecah cermin² tuh!
Mereka² ni diimport dari office saya...
Terima kasih kawan!

Oh...
Finishing lupe nk snap...
Tgu saya kemas kasik cantek dulu ye...
Sekian saje crite pindah randah kemas mengemas...
Babai...

No comments:

Post a Comment