12 December, 2010

║ YaT's SoLeMniZaTiOn ║

Salam & hye bloggers...

Bersiaran di hari Ahad?
Sgt janggal sb da lame aktiviti ini terhenti...
Br balik dr BTR...
Kan smalam saya inform yg saya akan ke majlis pernikahan housemate saya - Yatie...
Alhamdulillah dgn hanya skali lafaz...
Sahla mereka bertukar status dr boy & girl friend ke hubby & wife...
Suasana hening tatkala pengantin lelaki menitiskan air mate kesyukuran...
Yat slamber jerk xnanges...
Tp lame kelamaan air mate yg ditahan mengalir jua...
Hanya berteman family members & teman rapat...
Majlis dijalankan di masjid berdekatan...(lupe name masjid..hihi)

isi borang sebelum akad nikah dilangsungkan...

Aku Terima Nikahnya...

Korang klu nk tgk gambar cium2 nih...
Sila sengetkan kpale masing2 hokey...
18sx...
Sebab tu jadik cmnie...
Xlh dedahkan sgt...
Nt takut menjadi ikutan kpd mereka yg xspatutnye...
Hihihi...

Bersame teman rapat yatie mase di UTM...Fiza...br jerk kawen 2 minggu lepas...
So, masih belom terlewat nk wish...
Selamat Pengantin Baru Fiza & Ijam...

Hantaran mereka...
Sebahagiannye adalah hasil kerja tangan saya yg xhabes...
Lack of time lorr...
Sebenarnye xkreatif...

Saya nk upload bermacam gambar...
Tp bl sumenye bl d rotate ttp jd senget benget bl diupload dlm blog...
Langsung saya putus asa!
Akhir kate...
Yatie da jadi isteri Pijey...
Pijey da jadi suami Yatie...
Smoga korg berdua bahgia & kekal ke syurga...
Cepat2 dpt baby...
Aku nk jd aunty da nih...
hahaha...

No comments:

Post a Comment