03 June, 2010

║tHeY sAiD.. ║

Kate org...
"hidup tak sentiase bahagia "
mcm roda. kejap pusing ke atas...kejap kt bawah...
Walau ape pun, life must go on......................

Kata kawan saya....
"skang susah nk carik kawan sejati"
Pada saya, sume yg mendampingi saya adalah kawan (walaupun ade yg berhajat nk jd lawan kot.hi²...) tp kawan sejati adalah yg btl² memahami & slalu sedia berkongsi suke duke....susah dan senang...
saya memang suke berkawan &ramai kawan jgkla...dr tadika..sek. rendah..menengah..diploma...degree...office...tp 2la...saya xpasti saya ade kawan sejati ke x...

Kata Mak Abah saya.....
"kalau nak kawen...carik lelaki yg fhm kj ko cmne....yg dpt terime kite seadenye...yg x menjanjikan extraordinary"
Saya slalu bermonolog..."adakah Si Die yg terbaek? Adakah Si Die fhm kj saya? Adakah Si Die terima saya &family?" 
Tp yg pasti Si Die mmg xmenjanjikan sesuatu yg di luar kemampuan die...sb kami hanya org biase...sgalenye adalah sederhana...Alhamdullilah stakat ni kami masih bersama & Insyaallah akan melangkah ke fasa seterusnya..doakan kami...Aminn...
Pada saya, Si Die adalah teman rapat saya...Si Die juge lawan terbaek saya..teman utk berkongsi sgale mcm suke duka dlm kehidupan...lawan dalam situasi yg sesuai...Si Die adalah Vitamin terbaek saya buat ms ni & hopefully until the end...Vitamin E...j!!!


No comments:

Post a Comment