02 October, 2010

BeSt FrIeNd :-)

Salam & morning u ollsss....

Sabtu lepas saya di Terengganu...
Minggu ni saya masih di rumah ketika entry ni ditaip...
Tp sedang bersiap utk menemankan nenek memborong di Nilai 3...
Sempat lg update blog!
Pas balik shopping zassss ke Puchong...
Open House umh Paksu...
Malam plk saya mau attend wedding classmate di Kampung Pengantin Setapak...
Tp still mencari teman utk pergi bersame...
Wanna u accompany me anyone?
Ermmm...
Saya nk kasik tau sket psl personal saya kt sini...
Boleh x?
Blog saya...
Suke atilah nk cite ape pun kn?
Hihihi...

Dulu saya ade bestfriend...
Mmg sgt2 rapat...
Saya sgt menghargai persahabatan....
Tapi ye lah...
Panas yg disangkakan berpanjangan..
Lastly trn hujan gak...
Perghh....
Cam ayat org bercinta u ollsss...
Hahaha....
Apepun...
Saya seakan hilang sahabat suka & duka...
Sahabat yg paling saya sayang...
Paling saya hormat...
Paling caring...
She choose that way..
I accepted!
I wonder why...
Biarlah...
Sehingga kini saya masih xde sahabat baek forever since that tragedi...
Kalau ade pun masih xsame...
Wah dasyat!
Tp 2 hari lepas...
Bekas sahabat baek saya menegur scare langsung dlm FB saya...
Perasaan?
Gembira dlm nanges...
Saya doakan yg terbaek utk die...


No comments:

Post a Comment