03 January, 2011

║ JaMu MaTe, xJeMu PaNdAnG ║

Salam & hello peeps...

Tupperware time again!
All new...
Don't forget to grab it!

Golden Blossom Set
Sgt murah & berbaloi²...
Sape nk join kutu pun boleh...
Set ini ade 8 biji semuanya...
Ha, berbaloi kn?
NP : RM254.40
My Price : RM170
Teruja?

Pink Lover...
Tall Canister 10liter
NP : RM69.90
My Price : RM48

OT Canister Large 3.8liter
NP : RM79.60
My Price : RM54

Fortune Gift Set
Hadiah kpd rakan anda yg bakla sambut Chinese New Year
NP : RM79.90
My Price : RM47

Orange Microwave Set
House warming?
Birthday party?
Open house?
3 of them at My Price is ONLY RM115

Da beli utk letak makanan...
Nk serve air cmne klu xde jug...
Ni pitcher 2.3liter
NP : RM51.20
My Price : RM38

Kegilaan ramai wanita!
Rice Dispencer yg lh muatkan 10kg beras...
NP : RM288
My Price :RM245
Boleh ansuran jika mau :-)
RM90 x 3bln

Garlic N All Keeper
Bekas ni korg lh letak bawang merah, bawang putih, bawang besar...
Sgale mcm bawang la...
Kentang pon boleh letak juge...
NP : RM59.90
My Price : RM50

 Nk wt ice cube?
Meh gune yg ini!
NP : RM55.20
My Price : RM35

Ice Cream Maker (6)
NP : RM46.90
My Price : RM38

Oh sweetnye tumbler ni...
Special design for Valentines Day
My Price : RM22 for 2...

Seperti biasa, Text/Call me utk extra discount...
Boleh share ngn kwn²...
Boleh join kutu...
Ajak ramai² & anda akan dpt special gift also from Tupperware Brands...
So hurry up dear!

No comments:

Post a Comment