12 January, 2011

║ pErSiApAn ║

Salam & hye bloggers...

Saya da join contest CST PRODUCTION & LYNDARAHIMKUALALUMPUR
Sila bace ye kwn²..
Saya xpndai karang mengarang...
Jadi ur comment is needed!
Silalah jengah (Post ini)
Terima kasih!
Skang saya sedang buat *tajuk di atas*
Tp bukan persiapan utk 'itu'
Sgt stress!
Sb bukan itu yg saya mahukan...
Tp kerana wishlist 2011, kerja seikhlas mungkin, saya harus ikhlas!
Ya, ikhlas!
Anda ikhlas melaksanakan kerja seharian?
Progress utk 'itu' sgt slow...
Tp bertuah dgn kehadiran 'mereka' yg sudi membantu...
Terima kasih kpd 'mereka'
Nt saya blanje nek Cruise Tasik Putrajaya eh?
Hope that i'll finish all the preparation asap...
Sila jauhkan mode bridezilla!!!!

Saya berkenan dgn idea lilitan pada kerusi nih...
Praktikal utk garden wedding...
And of course sb PINK!hi²...



2 comments: